Vil du returnere en pakke? Ingen problemer.
Vi arbejder hårdt på at sikre, at vores kunder er tilfredse med den service, de får fra MAKEUP, hvorfor vi tilbyder en let måde at returnere varer på. Du skal bare følge nogle få, lette trin.
1. Forbered retur-ansøgningsskemaet
a) a) Hvis du ser skade på pakken, mens dit DAO eller GLS -bud er til stede, så tag venligst billeder af skaderne og nægt at modtage pakken
b) Hvis pakken ikke er skadet og du ønsker at returnere den, kan du gøre det indenfor 14 dage efter du har modtaget den, så længe den ikke er blevet åbnet. Udfyld venligtst retur-ansøgningsskemaet . Bemærk venligst, at det kun er muligt at returnere den samlede pakke, og vi kun accepterer returvarer i de originale, uåbnede pakker.
Returprodukter skal være ubrugte, i samme stand som ved modtagelse, og i deres oprindelige kasse og/eller indpakning. Eftersom kosmetiske produkter er udstyret med en PAO-mærkning (“Period After Opening,” Holdbarhed Efter Åbning), udregnes deres holdbarhed efter det øjeblik, låget på den lufttætte beholder først er fjernet, hvilket umuliggør at returner er, der er blevet åbnet, testet , farveprøvet eller brugt.
c) Selvom det er yderst sjældent, er selv de mest berømte brands desværre ikke immune overfor produktionsproblemer. Hvis du modtager et defekt produkt, så udfyld venligst den bedst passende form og forklar, hvad problemet er.
2. Send en scannet kopi eller et billede af ansøgningsskemaet og billeder af produktet, eller den beskadigede pakke, til vores kundeservice per email .
Billederne vil hjælpe os til at forstå problemet og gøre behandlingen af varereturnering og tilbageførslen af dine penge hurtigere. Vores kundeservice vil behandle din ansøgning og vil bede dig om forsvarligt at pakke varerne i en pose eller kasse for returnering. Sikr dig venligst at pose/kasse indeholder dit udfyldte ansøgningsskema og en kopi af din kwittering, da de er nødvendige for at acceptere returneringen.
3. Et DAO eller GLS -bud vil samle pakken op og arrangere returneringen.
4. Indenfor 14 dage efter at have modtaget returneringen vil vi undersøge det returnerede og igangsætte tilbageførslen af dine penge. Vi vil give dig besked om retur-status via email.